Reklamácia a vrátenie

Robíme všetko pre to, aby ste tovar nemuseli reklamovať. Ak by však aj napriek tomu k takejto situácii prišlo, radšej urobíme niečo navyše, aby sme reklamáciu vybavili k Vašej spokojnosti a v súlade s Reklamačným poriadkom.

  • Prišiel vám tovar, ktorý vám nevyhovuje? Pokiaľ nie je robené na mieru, môžete ho vrátiť do 14 dní.
  • Prišiel vám rozbitý tovar? Je nám ľúto, môže sa to stať z niekoľkých dôvodov. Zavolajte nám na tel. č. +421 522 601 020 a my Vám poradíme aký je ďalší postup.​
  • Pokiaľ sa tovar rozbije v priebehu dvojročnej záruky – takého, ktoré by mohlo, je našťastie málo, jednoducho ho dopravte na niektorú z našich pobočiek a my už sa oň postaráme. Najneskôr do tridsiatich dní vám pošleme opravený alebo nový kus.

 

AK STE SI TOVAR VYZDVIHLI OSOBNE je nutné ho vrátiť na rovnaké výdajné miesto. AK VÁM BOL TOVAR DORUČENÝ, adresa pre vrátenie tovaru je:

WOODCOTE Group a.s. , 

WOODCOTE Inštalatérské centrum
Vajnorská 135 (vstup z Bojníckej ulice)
831 04 Bratislava

PROCES VRÁTENIA TOVARU

ESHOP - infografika k vráteniu tovaru

 

  1. Vyplňte vratkový formulár - Tento formulár nájdete na našich stránkach alebo Vám ho pošleme e-mailom. Napíšte doň všetky potrebné údaje – kto ste, čo vraciate a prečo.
  2. Tovar starostlivo zabaľte - Vezmite tovar, ktorý chcete vrátiť, a dajte ho do krabice. Priložte k nemu vyplnený vratkový formulár. Balík dobre zabaľte, aby sa nič nepoškodilo.
  3. Vyberte dopravcu a odošlite balík - Zvoľte si spôsob dopravy, ktorý Vám vyhovuje – podľa veľkosti balíka. Náklady za odoslanie balíka späť, platíte Vy. Pošlite balík na našu adresu skladu.
  4. Po doručení balíka - Keď balík dorazí k nám, naši kolegovia skontrolujú, či je všetko v poriadku a či ste priložili formulár.
  5. Vrátenie peňazí - Ak je všetko v poriadku, vrátime Vám peniaze späť čo najskôr.

 

AKO SPRÁVNE ZABALIŤ TOVAR, KTORÝ VRACIATE

ESHOP - ako správne zabaliť tovar na vrátenie

Aby k nám tovar dorazil v poriadku a nepoškodený, prosíme Vás, aby ste pri balení postupovali takto:

  1. Tovar zabaľte do ochranného obalu - Pokiaľ máte pôvodný obal, použite ho. Inak použite napríklad bublinkovú fóliu, papier alebo iný mäkký materiál. Cieľom je ochrániť tovar zo všetkých strán.
  2. Dajte tovar do pevnej krabice - Obalený tovar vložte do krabice. Krabica by mala byť dostatočne pevná a primeraná veľkosti obsahu – nech sa tovar vo vnútri veľmi nepohybuje.
  3. Dôležité upozornenie - Uistite sa, že tovar nie je rozbitý, poškriabaný alebo inak poškodený. Pokiaľ vraciate tlačidlá na WC, nestrhávajte ochranné fólie. Tlačidlo musí byť vrátené v pôvodnom stave.
  4. Priložte vyplnený vratkový formulár - Nezabudnite k balíku pridať aj vyplnený formulár, aby sme vedeli, od koho tovar je a čo s ním máme urobiť.
  5. Zabaľte a zalepte balík - Krabicu dobre zatvorte a starostlivo zalepte lepiacou páskou, aby sa počas prepravy neotvorila.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Košík 0,00 € 0