Robíme všetko pre to, aby ste tovar nemuseli reklamovať. Pokiaľ k tomu napriek tomu dôjde, radšej urobíme niečo navyše, aby sme reklamáciu vybavili k Vašej spokojnosti av súlade s Reklamačným poriadkom.
- Prišiel vám tovar, ktorý vám nevyhovuje? Pokiaľ nie je robené na mieru, môžete ho vrátiť do 14 dní.
- Prišiel vám rozbitý tovar? Je nám ľúto, môže sa to stať z niekoľkých dôvodov. Zavolajte nám na tel. č. +421 522 601 020 a my Vám poradíme aký je ďalší postup.
- Pokiaľ sa tovar rozbije v priebehu dvojročnej záruky – takého, ktoré by mohlo, je našťastie málo, jednoducho ho dopravte na niektorú z našich pobočiek a my už sa oň postaráme. Najneskôr do tridsiatich dní vám pošleme opravený alebo nový kus.
Spojte sa s nami